Veel gestelde vragen


Hoe voeg ik een artikel toe aan mijn winkelmandje?
  • In onze webshop kun je artiekelen in je winkelmandje doen met de 'Toevoegen aan winkelmandje' knop zonder enige aankoopverplichting.

Kan ik artikelen nog verwijder uit mijn winkelmandje?
 
  • Op ieder moment kunnen artikelen nog verwijderd worden uit uw winkelmandje

Kan ik ook bestellen zonder een account?
 
  • Bij Niets te gek ben je niet verplicht een account aan te maken. Wel vragen wij je gegevens die nodig zijn om je bestelling te kunnen verwerken.

Hoelang is de levertijd?
 
  • Bij alle producten staat duidelijk aangegeven hoelang de levertijd is van het product. Soms kan je bestelling later aankomen Niets te gek heeft geen inzicht op de pakketdienst (Postnl/DHL).

Krijg ik een trackingcode?
 
  • U wordt altijd per mail op de hoogte gebracht van de status van uw pakket.

Heb ik nog bedenktijd?
 
  • Bij Niets te gek heeft u 14 dagen de tijd na het ontvangen product. Mocht u niet tevreden zijn over het product kunt u dit terugsturen in de orginele verpakkingen.

Wat doet Tamara?
 
  • Tamara test voor ons producten die wij aanbieden op Niets te gek om jullie te laten zien wat jullie eventueel kopen. 

Ik heb iets besteld wat te klein is, maar op de site staat dat het niet meer leverbaar is?
 
  • Dit kan wel eens voorkomen. Dan willen wij u vragen om contact met ons op te nemen per mail of whatsapp. Het product retour te sturen naar ons, zodra Niets te gek het retour product heeft ontvangen zal Niets te gek het betaalde artikel terugstoren.